Author Topic: Moppertopic  (Read 32799 times)

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
Re: Moppertopic
« Reply #660 on: May 29, 2018, 07:08:31 pm »
Grrrrr......mijn renners zijn nog op trainingskamp voor beide wereldkampioenschappen......hoe heb ik zo scheel kunnen kijken.... ::)

reeekse

• Hero Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #661 on: June 13, 2018, 09:53:41 am »
Ik word wakker en zie dat er al in 4 topics gereageerd is. Halloo?mag ik eerst ff wakker worden? Zo kan ik t ook een beetje bijhouden!  ;)

BLOEMENAANDEMITTE

• Jr. Member
  • **
  • Mitte 2b
    • View Profile
« Reply #662 on: July 11, 2018, 08:44:19 am »
Een avondje om vlug te vergeten!!!
Voetbal kijken en cff spelen is geen goede combinatie!!!! Belgie eruit!!!! Wil ik een renner ontslaan en klik ik op de verkeerde renner!! Pfff mijn toptalent eruit!!!!
Vergeet ik mijn scout uit te zetten en misloop een prachtige draftrenner!!!

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #663 on: July 11, 2018, 09:18:08 am »
Voetbal kijken en cff spelen is geen goede combinatie!!!! Belgie eruit!!!! Wil ik een renner ontslaan en klik ik op de verkeerde renner!! Pfff mijn toptalent eruit!!!!

En wat vond je het ergste?  8)

Tomas

• Jr. Member
  • **
  • Divisie 4b3 berenkracht
    • View Profile
« Reply #664 on: July 11, 2018, 03:38:21 pm »
362000 voor 2 de te worden in de tour maar hij is al zo dicht bij en wil dat lukken moet ik nieuwe renners aannemen

BLOEMENAANDEMITTE

• Jr. Member
  • **
  • Mitte 2b
    • View Profile
« Reply #665 on: July 11, 2018, 08:28:36 pm »

dddddd

Die drqftrenner zag er echt zel goed uit!!!

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #666 on: July 11, 2018, 11:55:00 pm »

dddddd

Die drqftrenner zag er echt zel goed uit!!!

Ja, vervelend is dat. Ik heb de fout ook wel eens gemaakt, maar gelukkig had ik te laag geboden... :-)

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 1a
    • View Profile
« Reply #667 on: July 13, 2018, 09:53:09 am »
En weer wordt geen enkele van mijn renners verkocht, terwijl ze toch niet voor de hoofdprijs te koop stonden. Nu voor echt een schijntje. Is de transfermarkt stuk de laatste tijd?

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #668 on: July 13, 2018, 10:39:10 am »
En weer wordt geen enkele van mijn renners verkocht, terwijl ze toch niet voor de hoofdprijs te koop stonden. Nu voor echt een schijntje. Is de transfermarkt stuk de laatste tijd?

Tja, het is gewoon zomer en vakantietijd, dus er zijn minder aktieve managers. Dat zie je ook terug in de LIVE-races. Bovendien denk ik dat veel managers hun team aan het begin van het seizoen op orde brengen en dan niet meer zo vaak kijken. En iedereen wil nog wat ruimte over hebben in verband met youth pulls, maar dat zal wel na de Tour over zijn. En last but not least, AJFactoryCycling is wat minder aktief  :) .

BLOEMENAANDEMITTE

• Jr. Member
  • **
  • Mitte 2b
    • View Profile
« Reply #669 on: July 13, 2018, 09:21:06 pm »
Ik had graag een bod gedaan want er zaten heel mooie renners tussen maar als nieuweling heb je daar het geld nog niet voor! Spijtig!!!

BLOEMENAANDEMITTE

• Jr. Member
  • **
  • Mitte 2b
    • View Profile
« Reply #670 on: August 11, 2018, 05:08:04 pm »
Oproep aan alle Belgische teams!!! Laat ons eens enkele seizoenen alles op alles zetten!! Ons Belgenland staat bekend als koersland maar in cff enkel 1 team in 1a  :'( en dat is wat weinig hé!!

Ricoo

• Hero Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #671 on: August 12, 2018, 10:47:32 am »
Goed punt, misschien is het tijd om wat ontwikkelingswerkers vanuit Nederland naar kleine CFF-landen te sturen. Nu Combuijs mijn taken als bondscoach heeft overgenomen (en al meer tekst heeft geproduceerd dan ik in het hele vorige seizoen) is het tijd om mijn team naar een ontwikkelingsland te sturen. Ik dacht dat dat met mijn teamnaam lastig zou worden, maar het blijkt dat veel meer landen een warm oranjegevoel hebben. Sinds de Oranjerevolutie van 2004 is oranje extreem populair in de Oekraïne, dus daarom is CaptainOrange vanaf gisteren onderdeel van de maar liefst 12 CFF-teams van dat land!

BLOEMENAANDEMITTE

• Jr. Member
  • **
  • Mitte 2b
    • View Profile
« Reply #672 on: August 12, 2018, 11:32:01 am »
Kan je zomaar van nationaliteit veranderen misschien???

reeekse

• Hero Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #673 on: August 12, 2018, 11:35:31 am »
Met een World Challenge kaartje.

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u23
    • View Profile
« Reply #674 on: August 12, 2018, 12:42:47 pm »
Ter info : Ik las ooit op het forum dat je minimaal 3 seizoenen moet blijven in een land.