Author Topic: U23 Landsholdet  (Read 39833 times)

klorentzen7

• Guest
Re: S7 - U23 Landsholdet
« Reply #15 on: June 24, 2012, 01:26:04 pm »
Så er holdet til dagens U23 løb udtaget. De andre gange har jeg håbet på at vi kunne køre i pointene, men denne gang har jeg ingen forventninger om at gå i pointene. Magnus Lamp er uden tvivl den bedste bakke rytter, men om hans lave flad vej, ødelægger etapen for ham, håber dog at nogle af hjælperytterne kan få ham ordentlig over det flade stykke, ellers så er der Valdemar Lambæk som har fået lov til at køre sin egen chance til dagens løb, måske overrasker han, måske ikke.

Valdemar Lambæk(Fri rolle) 71,89
Oskar Krøjgaard(hjælperytter) 69,26
Sebastian Madsen(hjælperytter) 67,45
Jannik Sarsgaard(hjælperytter)66,83
Calle Schou(hjælperytter)66,08
Rune K.Andersen(hjælperytter)66,80
Jens-Jacob Bahnsen(hjælperytter)69,95
Magnus Lamp(Kaptajn)73,72
Michel Ullrich(hjælperytter)69,38

Go Go Go!
« Last Edit: June 24, 2012, 01:28:26 pm by DCWarriors »

klorentzen7

• Guest
« Reply #16 on: June 25, 2012, 12:21:48 am »
Endnu engang endte vi LIGE uden for pointene, desværre.  :-\ Men næste løb bliver et bjergløb, og mon ikke vi dér har en chance for at få nogle point. Vi har i hvert fald en Hans-Kurt Kølle-Jørgensen som ser rigtig fin ud til næste uges etape.

De danske placeringer i dagens løb:

23    Magnus Lamp
55    Valdemar Lambæk
61    Jens-Jacob Bahnsen
63    Rune K.Andersen
79    Jannik Sarsgaard
87    Calle Schou
92    Sebastian Madsen
103    Michel Ullrich
116    Oskar Krøjgaard
De forskellige taktikker som jeg brugte til dagens løb så sådan ud;

Løbet vi skal ud og køre på næste søndag ser således ud;

« Last Edit: June 25, 2012, 12:44:57 am by DCWarriors »

klorentzen7

• Guest
« Reply #17 on: July 01, 2012, 02:55:32 pm »
Rytterne som har været så heldige at være udtaget til dagens U23 løb hedder således:

Patrik Ditlefsen (Hjælperytter)
Hans-Kurt Kølle-Jørgensen (Fri rolle)
Valdemar Gøttig (Hjælperytter)
Jeppe Eisenhardt (Hjælperytter)
Jens-Jacob Breivik (Fri rolle)
Nickolai Kongbuur (Hjælperytter)
Aleksander Sinkbæk (Kaptajn)
Lauge Herner (Hjælperytter)
Jens Kühle (Hjælperytter)

Aleksander Sinkbæk er blevet udvalgt til at bære anførerbindet i dag, jeg har vurderet ham til at være en smule bedre end Kurt Kølle & Jens-Jacob Breivik, da Sinkbæk har et vejr ikon, som giver en smule bonus, dog har han lav flad vej, men håber han kan komme med over. Jens-Jacob Breivik og Kurt Kølle har jeg givet rollen "fri rolle" da de muligvis ville kunne udrette noget interessant.... Om der er point ved jeg ikke, men jeg håber godt nok på det.

Go Go Go....

klorentzen7

• Guest
« Reply #18 on: July 02, 2012, 12:28:43 am »
YES! Så kom der endelig nogle point  i vores point bank, og så endda med hele 3 ryttere! Vi fik det optimale ud af vores kaptajn Sinkbæk, og derudover også et kanon løb af vores ryttere som fik de frie roller også fik skaffet nogle gode point

3    Aleksander Sinkbæk
15    Hans-Kurt Kølle-Jørgensen
17    Jens-Jacob Breivik

69    Patrik Ditlefsen
88    Nickolai Kongbuur
132    Jens Kühle
140    Valdemar Gøttig
151    Jeppe Eisenhardt
158    Lauge Herner

De forskellige taktikker til dagens U23 løb, så således ud;

Dog blev Sinkbæks taktik ændret i sidste sekund, til "Aggressiv" ved 2. mellemtid og "Meget Aggressiv" ved sidste tid.

Næste uge har U23 landsholdet fået æren af at skulle ud at køre en sprinteretape;
Jeg har allerede udtaget de første to, som er blevet til Jens-Jacob Kragh & Tais Kirstejn, først og fremmest fordi de er gode nok til U23 landsholdet, men også fordi begge har vejr ikoner, som passer til løbet. Og lad os så få nogle flere point. Vi gjorde et markant spring på ranglisten ved at få 3 ryttere i pointene, nu har vi 335 point og ligger nr. 11, inden dagens løb lå vi uden point. Så det må siges at være godkendt i dag.

ProSCycling

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Pro-SCycling Cannondale | U21-DENMARK
    • View Profile
    • SCyclingUSA website
« Reply #19 on: July 02, 2012, 01:28:31 am »
Dog blev Sinkbæks taktik ændret i sidste sekund, til "Aggressiv" ved 2. mellemtid og "Meget Aggressiv" ved sidste tid.[/center]

;)

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #20 on: July 02, 2012, 12:55:07 pm »

Næste uge har U23 landsholdet fået æren af at skulle ud at køre en sprinteretape;
Jeg har allerede udtaget de første to, som er blevet til Jens-Jacob Kragh & Tais Kirstejn, først og fremmest fordi de er gode nok til U23 landsholdet, men også fordi begge har vejr ikoner, som passer til løbet. Og lad os så få nogle flere point. Vi gjorde et markant spring på ranglisten ved at få 3 ryttere i pointene, nu har vi 335 point og ligger nr. 11, inden dagens løb lå vi uden point. Så det må siges at være godkendt i dag.
Because I have Tais Kirstjen under my favourites and he is without a team on the free rider list I can see his stats, and even with his weathericon I'm quite sure Theis Stovring is still clearly better. ;)

Kazistuta

• Hero Member
  • Team_Boogie_Woogie
    • View Profile
« Reply #21 on: July 02, 2012, 03:50:40 pm »
Don't worry, Ruben - Støvring will be selected, no doubt about that  :D

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #22 on: July 02, 2012, 06:20:26 pm »
Don't worry, Ruben - Støvring will be selected, no doubt about that  :D
Phew. ;)
« Last Edit: July 02, 2012, 06:22:38 pm by RaboRuben »

klorentzen7

• Guest
« Reply #23 on: July 03, 2012, 01:11:34 am »

Because I have Tais Kirstjen under my favourites and he is without a team on the free rider list I can see his stats, and even with his weathericon I'm quite sure Theis Stovring is still clearly better. ;)

Yeah of course Theis Støvring will be selected for next race :)

klorentzen7

• Guest
« Reply #24 on: July 04, 2012, 12:29:59 pm »
Det er sort dag for dansk cykelsport, unge Tais Kirstejn er desværre gået bort i en alder af 21. :'(

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #25 on: July 04, 2012, 06:20:05 pm »
Det er sort dag for dansk cykelsport, unge Tais Kirstejn er desværre gået bort i en alder af 21. :'(
Sorry to hear that. He had the bad luck of constantly being picked up by shortly afterwards inactive teams.
In fact, I actually made a 3.5 million euro offer for him to 2 different teams that owned him while he was 19, both turned me down only to stop playing shortly after.

TeamSolex

• Hero Member
  • Training a NewGen with Dr._Andrei_Mikhailov
    • View Profile
« Reply #26 on: July 05, 2012, 11:20:27 am »
Det var sgu synd, med TNT!
Det så lovende ud og de ville da have smadret alle i U23 sprintløbene næste sæson.
Nu må Joyride Støvring klare det alene  ;D
3 strikes and out for Kirstejn!
Hvor mange gange har jeg ikke tænkt den tanke at fiske T. Kirstejn, fra hans evindelige tilværelse hos diverse klubber.  Det vil opridse nogle spændende spørgsmål: endnu værre ville den konkrete problemstilling kunne få mig i fedtefadet. Dette fremtidige scenarie ville ride mig som en mare i en uendelighed*. Specielt når jeg tænker på at det første ophold hos Chicagooo endte brat, da Chicagodragonflies(på det tidspunkt 1. div) havde flere satellithold heriblandt chicagoo. Senere blev han hentet af Ap4ter7 (måske en noob, dog med hjælp fra en CFF kender), han tabte interessen efter en måned, også igen af et noob hold SuperSport!!
Han var jo blevet spottet af diverse danske hold i draften, men et bud på 1,66 mill. og han gik desværre til Chicagooo.. Vi skal dog være glade for at det var Kirstejn og ikke Joyride der blev fjernet for spillet på denne måde. Støvring har et klart større potentiale samt et talent på en 4-5 stykker  8)

John Henry Fuseli - The Nightmare Sorry folks lidt høj opløsning.

klorentzen7

• Guest
« Reply #27 on: July 05, 2012, 11:54:21 am »
Har fået et MEGET stort problem! Når jeg stiller taktik står der som jeg har udtaget 10 mand pga Tais Kirstejn var udtaget, og når jeg så laver taktik så den ENESTE hvor den automatisk går tilbage til "rolig" ved alle mellemtiderne er ved Theis Støvring. Alle andres taktikker er gemt.

Og jeg kan ikke fjerne den 10. mand da han ikke står under hvem der er udtaget, men han dukker op uden navn når der skal laves taktik.

What do i do?

Aha! Har fået det til at virke fjernede Østerby fra udtagelsen, lavede taktikken ved Støvring, udtog Østerby igen og fik også lavet en taktik til ham. YES! :) Dog står der stadig som om vi har udtaget 10 ryttere under taktik :P
« Last Edit: July 05, 2012, 12:00:05 pm by DCWarriors »

klorentzen7

• Guest
« Reply #28 on: July 05, 2012, 12:03:28 pm »
Sorry to hear that. He had the bad luck of constantly being picked up by shortly afterwards inactive teams.
In fact, I actually made a 3.5 million euro offer for him to 2 different teams that owned him while he was 19, both turned me down only to stop playing shortly after.

Argh that sucks! But now Netherlands has a small chance to get some points on sunday, hehe.  ;D

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #29 on: July 05, 2012, 02:13:59 pm »
Har fået et MEGET stort problem! Når jeg stiller taktik står der som jeg har udtaget 10 mand pga Tais Kirstejn var udtaget, og når jeg så laver taktik så den ENESTE hvor den automatisk går tilbage til "rolig" ved alle mellemtiderne er ved Theis Støvring. Alle andres taktikker er gemt.

Og jeg kan ikke fjerne den 10. mand da han ikke står under hvem der er udtaget, men han dukker op uden navn når der skal laves taktik.

What do i do?

Aha! Har fået det til at virke fjernede Østerby fra udtagelsen, lavede taktikken ved Støvring, udtog Østerby igen og fik også lavet en taktik til ham. YES! :) Dog står der stadig som om vi har udtaget 10 ryttere under taktik :P
That is a bug you might want to inform Osca about.