Author Topic: Nieuwe speler? Kijk hier.  (Read 6714 times)

dziemie

• Guest
Re: Nieuwe speler? Kijk hier.
« Reply #15 on: October 10, 2013, 01:58:27 pm »
De link klopt ook niet meer, zelfde geld in het andere sticky topic.
Forum begint niet meer met 85.nogmeergetallendieiknietkanonthouden.

Weet nog iemand die evaluator staan? Dan pas ik de link aan

Foeke

• Hero Member
  • Valderend - 1A
    • View Profile
« Reply #16 on: October 10, 2013, 02:21:06 pm »
http://www.cyclingforfun.org/smf/index.php/topic,310.0.html

Alle 85.weetikveelwatvoornummer/smf is verander in cyclingforfun.org/smf

wacco

• Hero Member
  • absyntt 2a member since 27-12-2014
    • View Profile
« Reply #17 on: February 15, 2015, 08:28:46 am »
is het mogelijk om later in je carriere als wielermanager transfervrije renners aan te trekken of is dit maar eenmalig?

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
« Reply #18 on: February 15, 2015, 09:33:53 am »
Je kan slechts eenmalig 2 transfervrije renners aantrekken, maar je kan deze aantrekken wanneer je wilt. Het maakt niet uit of je die gelijk aantrekt of pas bv na 3 jaar.

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #19 on: February 15, 2015, 09:59:57 am »
is het mogelijk om later in je carriere als wielermanager transfervrije renners aan te trekken of is dit maar eenmalig?
Je kan slechts eenmalig 2 transfervrije renners aantrekken, maar je kan deze aantrekken wanneer je wilt. Het maakt niet uit of je die gelijk aantrekt of pas bv na 3 jaar.
Klopt, en het is verstandiger om die transfervrije renners aan te trekken als je iets meer ervaring hebt en er dus een betere kijk op hebt. De transfervrije renners zijn belangrijk. En/of het is ook verstandig om de transfervrije renners in overleg met je mentor aan te trekken. Ik heb dat zelf niet gedaan trouwens, maar ik heb wel een half jaar "gewacht"/gezocht voordat ik goede transfervrije renners aantrok.

edit ; Het was even zoeken naar je team omdat je de divisie waarin je rijdt niet hebt ingevuld ( dat kun je beter doen dan wat er nu bijstaat over "member since" ), maar ik zie dat je geen mentor hebt. Op zich geen probleem, want het forum kan ook een hele goede mentor zijn, maar ik zou je als advies willen geven om een ervaren manager te benaderen over het aannemen van vrije renners zodat hij je goed advies kan geven daarover (of het forum gebruiken daarvoor). Zoals eerder gezegd ; de vrije renners zijn belangrijk in het spel, zou leuk zijn als je echt hele goede vrije renners aantrok. Ik zie veel beginnende teams die geen goede vrije renners hebben aangetrokken en dat is eigenlijk zonde. Succes met de speurtocht en wees geduldig, ik ben achteraf blij dat ik er een half jaar over gedaan heb om ze aan te trekken, hoewel ik misschien zelfs nog betere had kunnen krijgen als ik dat eerst met een ervaren manager(of via forum) had overlegd trouwens.

wacco

• Hero Member
  • absyntt 2a member since 27-12-2014
    • View Profile
« Reply #20 on: February 15, 2015, 10:22:31 am »
Ik heb reeds twee vrije renners aangetrokken. De ene beter dan de andere.

Ik had er beter over moeten nadenken dacht ik achteraf maar ik ben over het algemeen wel goed begonnen

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #21 on: February 15, 2015, 10:34:30 am »
Ik heb reeds twee vrije renners aangetrokken. De ene beter dan de andere.

Ik had er beter over moeten nadenken dacht ik achteraf maar ik ben over het algemeen wel goed begonnen
Hmmm, ok, dan heb ik daar overheen gekeken of je hebt ze net aangetrokken. En je bent zeker goed begonnen en goed bezig  ;)
Ik ken de stats niet van je vrije renners, maar het lijken mij geen verkeerde keuzes : een 23 jarige met een heuvel en klim icoontje en een 22 jarige met een tijdrit icoontje, hoewel het er op lijkt dat hij die voor de klimtijdrit heeft gekregen. Maar dat laatste gok ik en zeker niet verkeerd als ook die vrije renner 100% klimtraining kan gebruiken.
En allebei de vrije renners zijn jeugdinternationals dus dat is ook heel positief. Anders post je de stats van je vrije renners op het forum ( rubriek mijn team ), het zou best kunnen dat je hele goede keuzes gemaakt hebt. Ze zijn in ieder geval niet verkeerd als ik het zo bekijk zonder de stats te weten, dus proficiat en heel veel succes ermee !

edit ; In ieder geval heel slim om goede jeugdrenners als vrije renners aan te trekken. Ik zie dat veel beginnende managers de fout maken door 30plussers als vrije renner aan te trekken die eigenlijk helemaal niet zo goed zijn en dus ook nog te oud.

« Last Edit: February 15, 2015, 10:38:57 am by Vos »

Bos

• Guest
« Reply #22 on: March 14, 2015, 02:33:40 am »
Hallo, ik ben weer een beetje terug na een plotseling verdwijnen hier. Even kijken of ik er weer vol voor ga.
Gelijk een vraagie, ik kon toch 2 gratis renners uitzoeken? Bestaat dat nog en zo ja, vanaf wanneer kan ik dat doen? Nu kan ik deze optie niet vinden namelijk.

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #23 on: March 14, 2015, 07:14:23 am »
He BOS, goed je weer terug te zien. Om te voorkomen dat nieuwelingen te snel een (verkeerde) renner kiezen, kun je pas na 1 week 2 renners uitkiezen. Veel teams zijn deze week gebanned dus je kan zomaar veel keuze hebben.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #24 on: March 14, 2015, 11:34:37 am »
Hallo, ik ben weer een beetje terug na een plotseling verdwijnen hier. Even kijken of ik er weer vol voor ga.
Gelijk een vraagie, ik kon toch 2 gratis renners uitzoeken? Bestaat dat nog en zo ja, vanaf wanneer kan ik dat doen? Nu kan ik deze optie niet vinden namelijk.
Leuk dat je er weer bent, welkom terug Bos  :)

Foeke

• Hero Member
  • Valderend - 1A
    • View Profile
« Reply #25 on: March 14, 2015, 01:01:21 pm »
Welkom terug Bos!

luckeyluc

• Hero Member
  • kpncyclingteam 2C
    • View Profile
« Reply #26 on: March 14, 2015, 01:57:02 pm »

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #27 on: March 14, 2015, 02:11:16 pm »
Welkom terug Bos!
+1!

Goed je hier weer te zien, Bos!  :)

Welk team is het jouwe?

Bos

• Guest
« Reply #28 on: March 14, 2015, 03:06:13 pm »
Helder antwoord Telamon, thanx en goed nieuws dat er een zooitje zijn uit geknald dan :D
Zijn er nog bekende rennertjes die er uit vliegen, maw, heb je nog tips? Of zijn deze teams inclusief renners nog zichtbaar?

Mijn team is nu EBos (Bos was nog een bestaande naam :/ ).

Allen bedankt  :)

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #29 on: March 15, 2015, 12:41:28 pm »
Helder antwoord Telamon, thanx en goed nieuws dat er een zooitje zijn uit geknald dan :D
Zijn er nog bekende rennertjes die er uit vliegen, maw, heb je nog tips? Of zijn deze teams inclusief renners nog zichtbaar?

Mijn team is nu EBos (Bos was nog een bestaande naam :/ ).

Allen bedankt  :)
Het zijn de drie teams op de onderste plekken van 1a.

En welkom terug!