Author Topic: Nieuwe speler? Kijk hier.  (Read 6713 times)

wacco

• Hero Member
  • absyntt 2a member since 27-12-2014
    • View Profile
Re: Nieuwe speler? Kijk hier.
« Reply #30 on: March 15, 2015, 02:58:59 pm »
Helder antwoord Telamon, thanx en goed nieuws dat er een zooitje zijn uit geknald dan :D
Zijn er nog bekende rennertjes die er uit vliegen, maw, heb je nog tips? Of zijn deze teams inclusief renners nog zichtbaar?

Mijn team is nu EBos (Bos was nog een bestaande naam :/ ).

Allen bedankt  :)
Het zijn de drie teams op de onderste plekken van 1a.

En welkom terug!

de onderste drie teams in 1a? daar zit jullie topkassei renner in. Die renner wil ik hebben

Bos

• Guest
« Reply #31 on: March 16, 2015, 06:19:10 am »
Die Haringa zou ik dan ook wel kiezen, dan heb ik direct een trainings richting / doel.
Alleen wanneer vliegen deze teams er uit? Al binnen een week, of wordt dat pas aan het einde van het seizoen. Die Haringa mist nu elke dag 2 trainingen.

wacco

• Hero Member
  • absyntt 2a member since 27-12-2014
    • View Profile
« Reply #32 on: March 16, 2015, 07:12:32 am »
met zijn skills overleefd hij dat wel.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #33 on: March 16, 2015, 07:29:47 am »
Ik denk eigenlijk dat hij wel doortraint, maar hopelijk staat zijn training dan wel goed ingesteld.

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #34 on: March 16, 2015, 08:31:40 am »
Kans is wel aanwezig dat al die gebande teams je net 1 of 2 dagen voor zijn.

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #35 on: March 16, 2015, 03:39:38 pm »
Ik denk eigenlijk dat hij wel doortraint, maar hopelijk staat zijn training dan wel goed ingesteld.
Zolang hij nog in een team zit, ook al is die niet actief door bijv. een ban, dan traint hij gewoon door. Ben daar bijna 100% zeker van, want dat zag ik bij die jonge Nederlandse klimtijdrijder die ik verkocht had aan een manager die in totaal maar 1 dag online is geweest. Gelukkig had ik zijn training goed ingesteld, maar de kans bestaat dus wel dat hij maar 70% trainde omdat ik uiteraard niet weet hoe die manager zijn trainingen heeft ingesteld.
Ik weet niet of een renner doortraint als hij geen team meer heeft, en alleen maar de status van transfervrije renner heeft, maar dat is niet het geval bij diegene waar jullie het over hebben, geloof ik.

Bos

• Guest
« Reply #36 on: March 16, 2015, 03:53:40 pm »
Kans is wel aanwezig dat al die gebande teams je net 1 of 2 dagen voor zijn.

De vraag is inderdaad wanneer Oska (is hij nog de baas?) die teams opheft. Is het niet logischer dat hij dit aan het einde van het seizoen doet? Of heeft hij al ergens aangekondigd dat hij dit eerdaags gaat doen?

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #37 on: March 16, 2015, 03:58:13 pm »
Ik las ergens dat hij na 2 of 3 maanden inactieve teams opheft.

Foeke

• Hero Member
  • Valderend - 1A
    • View Profile
« Reply #38 on: March 16, 2015, 04:00:57 pm »
Denk dat hij ze eerst een paar divisies zal laten afzakken, anders krijg je wat problemen met promotie/degradatie lijkt me.

Bos

• Guest
« Reply #39 on: March 16, 2015, 04:03:10 pm »
Ik zie het al.....
Haringa zit al niet meer bij dat team, dus al die renners staan al op de Free Transfer lijst en Haringa is al weg geplukt :(

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #40 on: March 16, 2015, 04:10:03 pm »
Ik zie het al.....
Haringa zit al niet meer bij dat team, dus al die renners staan al op de Free Transfer lijst en Haringa is al weg geplukt :(

Ze stonden al een paar dagen op de Free Transfer list, vanaf het moment dat die spelers gebanned werden. Deze teams (met multiple accounts) kregen wel de kans om een nieuw team op te starten, maar moesten net als jij een week moesten wachten voordat ze een vrije renner aan konden trekken.

Het team dat Haringa heeft aangetrokken, zou dus zo maar een van de eerder gebande teams zijn.

Als je net een weekje eerder besloten had om weer te beginnen, had je wellicht een overvloed aan keuze gehad, nu zijn de lekkerste vruchten waarschijnlijk net geplukt...

Bos

• Guest
« Reply #41 on: March 16, 2015, 04:54:11 pm »
Had me dan ook ff gebeld WIC  ;D

Anders wacht ik wel totdat de volgende cheaters gepakt worden, dus ff wat opzichtiger cheaten jongens.

JoepJJ

• Hero Member
  • JoebaCycling , Divisie 1A
    • View Profile
« Reply #42 on: March 16, 2015, 05:13:19 pm »
Dat 20-jarige Portugese heuvelsprintertje Ambrosio van terrordelcaos had ik er anders graag bij gewild in mijn team! Past perfect in m'n schema.

Bos

• Guest
« Reply #43 on: March 16, 2015, 11:15:03 pm »
Dat 20-jarige Portugese heuvelsprintertje Ambrosio van terrordelcaos had ik er anders graag bij gewild in mijn team! Past perfect in m'n schema.

Kopen voor 25 miljoen?

JoepJJ

• Hero Member
  • JoebaCycling , Divisie 1A
    • View Profile
« Reply #44 on: March 17, 2015, 07:41:03 am »
Als je daar een komma tussenin plaatst hebben we een deal   ;)