Author Topic: Nieuwe speler? Kijk hier.  (Read 6721 times)

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
Re: Nieuwe speler? Kijk hier.
« Reply #60 on: May 15, 2015, 05:11:14 pm »
Winkels zijn in lagere divisies nuttig als je mee kan strijden om de eerste 5 a 10 in je divisie. Je kan er aardig wat winst mee maken op een seizoen.

Oja, winkels. Heb er direct eentje geopend. Wanneer is het rendabel een buitenlandse te openen?

Edit: we gaan t zelf uitvogelen. met vier Aussies in m'n team heb ik daarvoor ook maar een winkel geopend.
« Last Edit: May 15, 2015, 05:15:54 pm by Telamon »

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #61 on: May 15, 2015, 06:23:12 pm »
Winkels zijn in lagere divisies nuttig als je mee kan strijden om de eerste 5 a 10 in je divisie. Je kan er aardig wat winst mee maken op een seizoen.

Oja, winkels. Heb er direct eentje geopend. Wanneer is het rendabel een buitenlandse te openen?

Edit: we gaan t zelf uitvogelen. met vier Aussies in m'n team heb ik daarvoor ook maar een winkel geopend.

Je kunt dat tegenwoordig ook eerst zelf testen voor opening. Maar die australische trui van Duffy die ik voor je heb verdiend, levert al 1000 euro per training op volgens mij.

Bohica

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #62 on: August 20, 2016, 12:02:47 pm »
He allemaal,
heb even een vraag over explosiviteit: Kan dat nog omhoog gaan dmv een andere training of blijft dat gewoon zo ?
kon het nergens vinden ^^

Alvast bedankt!

wacco

• Hero Member
  • absyntt 2a member since 27-12-2014
    • View Profile
« Reply #63 on: August 20, 2016, 12:10:54 pm »
He allemaal,
heb even een vraag over explosiviteit: Kan dat nog omhoog gaan dmv een andere training of blijft dat gewoon zo ?
kon het nergens vinden ^^

Alvast bedankt!

hi, welkom. Ik denk dat dat bij de FAQ en training stond. Maar al deze informatie is recent verwijderd.

Explosiviteit krijgt net zoals elke andere skill een u23 bonus, dus ongeveer +2 per seizoen. Verder is het niet te trainen maar heeft andere training wel invloed erop. Het stijgt door training van sprint en heuvel. Per aantal punten op 1 van die 2 skills krijg je een punt explo (waarbij sprint het meer krijgt, exact weet ik niet maar daar zal je van iemand wel exacte getallen voor krijgen). Je kan explo ook laten dalen jammer genoeg. Dit is door het trainen van conditie, vlak en ik dacht ook klimmen. Ook hier weet ik de exacte getallen niet.

Bohica

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #64 on: August 27, 2016, 11:14:57 am »
ik dank u!

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #65 on: August 30, 2016, 07:52:39 pm »
Explo stijgt 10% van de stijging op sprint en heuvel (dus 1 punt explo erbij per 10 punten sprint/heuvel), en daalt 5% van de stijging op ik geloof vlak, dalen en conditie (en misschien ook klimmen, ben niet zeker) (dus 1 punt explo eraf per 20 punten vlak/dalen/conditie/(klimmen?)).

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #66 on: August 30, 2016, 09:34:15 pm »
Mijn spiekblaadje is weer terug, dankzij B.E-L!

Explosiviteit kan niet direct getraind worden.
Elke 10 punten training op Heuvels of Sprinten zal Explosiviteit met 1 punt doen stijgen.
Elke 20 punten op Klimmen, Vlak of Conditie zal Explosiviteit met 1 punt doen dalen.

larsen4en

• Newbie
  • *
  • TeamLarsson
    • View Profile
« Reply #67 on: December 21, 2016, 06:50:40 pm »
Ben net opnieuw eens gestart met een ploeg (speelde seizoen 4-8). Als je start kan je twee vrije renners aantrekken maar ik kan bij transfermarkt daar nergens iets over vinden. Komt die optie pas tevoorschijn na 7 dagen zoals vermeld in de openingsmail?

Vroeger bestond er hier op het forum ook een excel bestand voor de draftrenners. Bestaat dit nog?

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #68 on: December 21, 2016, 06:52:02 pm »
Die optie is inderdaad pas zichtbaar na 7 dagen.

Die bestaat volgens mij nog wel, wordt alleen niet heel veel meer gebruikt, ik gebruik hem in ieder geval al een tijdje niet meer. Dus hier zal iemand anders je op moeten antwoorden :P

larsen4en

• Newbie
  • *
  • TeamLarsson
    • View Profile
« Reply #69 on: December 26, 2016, 11:54:52 am »
De optie hiervoor is nu vrijgekomen. Wat lijkt jullie het beste een renner nemen die reeds volgroeit is van 29-31 jaar of eerder een nog jongere renner?

Hilbert Den Besten Leeftijd : 31 Salaris : 845
Conditie : 65 Sprinten : 12 Klimmen : 92
Vlak : 64 Kasseien : 62 Techniek : 55
Dalen : 60 Heuvels : 98 Explosiviteit : 84
Tijdrijden : 31 Knechten : 51 Ervaring : 50
Prijs :  Resterende dagen :  Geracet : 0
brons heuvel/kassei ; zilver klimmen

Robert Mikael-Nilsson Leeftijd : 31 Salaris : 841
Conditie : 85 Sprinten : 23 Klimmen : 82
Vlak : 53 Kasseien : 51 Techniek : 43
Dalen : 73 Heuvels : 97 Explosiviteit : 74
Tijdrijden : 9 Knechten : 59 Ervaring : 53
brons kassei; zilver klimmen/heuvel

Emiel De Graaf Leeftijd : 26 Salaris : 850
Conditie : 70 Sprinten : 15 Klimmen : 88
Vlak : 23 Kasseien : 28 Techniek : 79
Dalen : 73 Heuvels : 94 Explosiviteit : 47
Tijdrijden : 62 Knechten : 38 Ervaring : 22
brons heuvel/TT ; zilver klimmen

Alfonso Barrena Leeftijd : 27 Salaris : 837
Conditie : 57 Sprinten : 13 Klimmen : 94
Vlak : 33 Kasseien : 18 Techniek : 72
Dalen : 73 Heuvels : 92 Explosiviteit : 83
Tijdrijden : 58 Knechten : 13 Ervaring : 33
brons heuvel ; zilver klimmen
« Last Edit: December 26, 2016, 12:09:35 pm by larsen4en »

Ricoo

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #70 on: December 26, 2016, 12:41:09 pm »
Ik denk dat het beste is om nu een renner aan te schaffen onder de 28 die de potentie heeft om een topper te worden (maar, let op, dit is best moeilijk, ook voor meer ervaren managers), of wachten tot je enkele seizoenen ervaring hebt en in de tweede divisie bent aanbeland en dan een renner van 29-31 kiezen die je kan helpen met promoveren naar de eerste divisie.

Het is volgens mij vooral belangrijk om niet te gehaast te kiezen, er blijven regelmatig nieuwe renners beschikbaar komen en als je echt fanatiek bent, kan je ook alvast een kijkje nemen in de teams die binnenkort vrij komen (meestal gebeurt dit na iets meer dan een maand niet inloggen). Het is belangrijker om nu eerst wat ervaring te krijgen met tactieken, te bepalen wat je doel is in dit spel (wil je zo snel mogelijk naar een zo hoog mogelijk niveau, wil je op een gegeven moment een aantal jeugdige renners gaan trainen?), want als je bijvoorbeeld heuvels gaat trainen wil je ook geen vrije renner kiezen die alle potentie heeft om een topsprinter te worden, want dan moet je je training weer omgooien.

Over de renners die je hierboven postte, de 31-jarigen zijn geen toppers, dus niet doen. De twee jongeren hebben allebei de potentie om prima rijders te worden, maar volgens mij ook geen supersterren, dus niks om je voor te haasten.

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #71 on: December 26, 2016, 05:04:22 pm »
Als ik jou was (larsen4en dus...), zou ik een mentor aanschaffen... Die kan met je team meekijken en je wat meer advies geven. Want de keus voor de twee vrije renners is n van de belangrijkste keuzes die je maakt in dit spel en dan kan je beter maar een goede keuze maken...

Maar zoals je het nu doet, de vraag in het forum stellen, is ook niet verkeerd, krijg je ook eens wat andere meningen te horen. Je moet inderdaad nadenken over je lange termijn strategie. En ding kan ik je vast vertellen, je gaat dit jaar promoveren en, als je het niet al te beroerd speelt, ga je volgend seizoen nog een keer promoveren. Vanaf de 2e divisie wordt het lastiger...

french85

• Newbie
  • *
  • Humla CC
    • View Profile
« Reply #72 on: June 09, 2017, 10:56:13 pm »
Nieuwe speler meldt zich!

Foeke

• Hero Member
  • Valderend - 1A
    • View Profile